5 دلیل برای ساخت و طراحی خانه هوشمند

خانه هوشمند  و هوشمند سازی منازل مزیت های بسیاری دارد که به راحتی می توانید با طراحی چنین ساختمان های امنیت و آرامش را در منزل خود افزایش دهید و در زمان هایی که در منزل حضور ندارید آن را از راه دور تحت کنترل داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه درخواستی برای هوشمند سازی منازل با ما در تماس باشید.

معرفی خانه هوشمند

خانه هوشمند چیست و چه مزایایی دارد؟ در ادامه مد نظر داریم اطلاعات مفید و دلایل مختلفی برای انتخاب و طراحی خانه هوشمند را به طور کلی مورد بررسی قرار دهیم. پیشرفت تکنولوژی به ما اجازه داده است که بتوانیم به شرایط زندگی ایده آل و آسان تر دسترسی داشته باشیم. امروزه بکارگیری خانه های هوشمند طرفداران بسیاری یافته است. گفتنی است که بکارگیری سیستم های هوشمند هم برای خانه های در حال ساخت و هم برای خانه های ساخته شده قابل استفاده است. حتی مستاجرین نیز می توانند با در اولویت قرار دادن سیستم های هوشمند بی سیم از مزیت این نوع سیستم ها در خانه ها و یا محل کار خود بهره مند باشند.

خانه های هوشمند به دلیل اینکه امنیت و آسایش بیشتری دارد می تواند رفاه و آسایش بیشتری را برای شما فراهم کند. آیا حاضر به پرداخت هزینه بیشتری برای داشتن ساختمان هوشمند هستید؟ با ما با شماره های موجود در ارتباط باشید. کارشناسان ما پس از حضور در محل مشاوره کامل در مورد شرایط و هزینه مورد درخواستی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

 خانه هوشمند

دلیل طراحی خانه هوشمند

از  5 دلیل مهم برای ساخت و طراحی خانه هوشمند می توان به:

  • ایجاد امنیت بیشتر
  • آسایش و رفاه بیشتر
  • بهره مندی از تکنولوژی نوین
  • امکان کنترل منزل از هر فاصله
READ  چرا باید به سیستم روشنایی هوشمند روی بیاوریم؟

و جلوگیری از حوادث احتمالی مختلف را مد نظر قرار داد. با هوشمند سازی می توانید آرامش بیشتری داشته باشد. این امر به ویژه برای زندگی در شهرهای بزرگ که سرشار از استرس برای شهروندان خود می باشد بسیار مناسب خواهد بود. با هوشمند سازی دیگر خیالتان از منزل خود تخت خواهد بود و در طول مدت زمانی که دوراز خانه هستید می توانید به راحتی آن را تحت کنترل قرار دهید. این امر بسیار با ارزش است به همین دلیل کاربران بسیاری به دنبال بهره مندی از خدمات هوشمند سازی در سال های اخیر بوده اند.

 خانه هوشمند

انتخاب منزل هوشمند

انتخاب خانه هوشمند با توجه به دلایل یاد شده در بخش قبلی به نفع شما خواهد بود، اگر چه در اولین مرحله هزینه پیشنهادی ممکن است برای برخی از کاربران بسیار گزاف باشد ولی ارزش آن را دارد. بکارگیری خانه هوشمند تمام نگرانی های شما در مورد مشکلات مربوط به منزل از جمله ورود افراد ناخواسته و یا به وجود آمدن هرگونه خطر احتمالی را به طور کامل از بین می برد. در ابتدا طراحی چنین ساختمان هایی به منظور بهینه سازی در مصرف انرژی بوده است ولی با گذر زمان و به وجود آمدن سیستم های مختلف امروزه ساختمان های هوشمند کارایی بیشتری به دست آورده اند.

شما به راحتی می توانید با افزودن نرم افزار خاص هوشمند سازی در هر مکانی که حضور داشته باشید به راحتی منزل خود را تحت کنترل داشت باشید. این نوع از ساختمان ها از لحاظ لوکس بودن نیز به هیچ وجه قابل مقایسه با خانه های سنتی نمی باشد زیرا شما می توانید هر گونه دکوراسیون و طرح خاصی را در آن به کار ببرید. چه احساس خوبی خواهید داشت زمانی که صبح با طلوع خورشید پرده ها خود به خود کنار رفته و نور و روشنایی همه منزل شما را فرا می گیرد.

READ  5 دلیل بسیار مهم برای هوشمند سازی خانه

 خانه هوشمند

مزیت منازل هوشمند

بکارگیری خانه هوشمند دارای مزایای مختلفی است که از همه مهمتر به امنیت و ایمنی بیشتر آن می توان اشاره کرد و در مرحله بعدی از آنجا که تامین انرژی مورد نیاز برای ساختمان نیازمند هزینه بسیار است، با بکارگیری این نوع از سیستم ها می توانید به طور قابل ملاحظه ای در هزینه انرژی صرفه جویی کنید. به عنوان مثال زمانی که در یک اتاق حضور ندارید به طور اتوماتیک چراغ ها خاموش می شود و یا زمانی که دما به مقدار مد نظر شما رسید، سیستم گرمایش از گرم کردن بیش از حد خودداری خواهند کرد. در بلند مدت با بهره مندی از مزیت خانه هوشمند به راحتی می توان هزینه اولیه ای که برای طراحی و ساخت این نوع از منازل صرف شده است را جبران کرد. سیستم های هوشمند مختلفی که در چنین منازلی مورد استفاده قرار می گیرند شامل:

–  سیستم های روشنایی در همه بخش ها

–  سیستم های کنترل خودکار پرده ها

–  سیستم های گرمایشی و البته  سرمایشی

–  سیستم های خاص به منظور اعلام حریق و البته نشت گاز و آب

–  سیستم های امنیتی در همه بخش ها

–  سیستم کنترل سیستم های صوتی و همچنین  تصویری

–  سیستم های خودکار به منظور آبیاری فضاهای سبز

می باشد.

هزینه منازل هوشمند

هزینه ساخت خانه هوشمند با توجه به نوع سیستم های به کار رفته در آن و البته وسعت ساختمان می تواند متغیر باشد. ولی کارشناسان در این زمینه می توانند به راحتی با یک ارزیابی کلی برآورد مناسبی از هزینه های درخواستی را در اختیار شما قرار دهند. اگر چه برای طراحی این نوع از ساختمان ها مجبور به صرف مبلغ بیشتری خواهید بود ولی ارزش آن را دارد. پس برای اطلاع از قیمت پیشنهادی می توانید با ما با شماره های موجود در ارتباط باشید. زمان آن رسیده است که با طراحی خانه ساختمان امنیت و آسایش بیشتری به داشتن چنین ساختمان هایی داشته باشید.

READ  6 ایده ناب و خلاقانه برای هوشمند سازی منازل

باید و نبایدهایی در مورد هوشمند سازی خانه

برای ساخت و طراحی خانه هوشمند  حتما شرکت و موسسات معتبری که در این زمینه فعالیت دارند را هدف قرار دهید تا هم از کیفیت کار ارائه شده مطمئن باشید و هم هزینه مقرون به صرفه ای را بتوانید برای آن پرداخت کنید. متاسفانه با رونق یافتن بازار طراحی  و ساخت چنین ساختمان هایی شاهد آن هستیم که سودجویان بسیاری در صدد فریب افراد با ارائه سیستم های بی کیفیت هستند. از سوی دیگر برای دسترسی به چنین ساختمان هایی باید از تجربه و دانش افراد کاردان و کارشناس در این زمینه بهره مند شد. تنوع وسیعی در سیستم ها برای هوشمند سازی موجود است در صورتی که تخصص کافی نداشته باشید نمی توانید ایده آل ترین گزینه را انتخاب کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *