هوشمند سازی ساختمان شامل چه خدماتی می شود

هوشمند سازی ساختمان

هوشمند سازی ساختمان یکی از پیشرفته ترین و بی نظیرترین امکانات و خدماتی می باشد که توجه بسیاری از افراد را در کل جهان به سوی خود جلب کرده است و شما نیز می توانید این فرصت را از دست ندهید و در اولین فرصت ممکن، خانه و ساختمان خود را هوشمند کنید و از راه بسیار دور بتوانید قسمت های مختلف منزل خود را کنترل کرده و نظارت کاملی را داشته باشید.

هوشمند سازی ساختمان شامل چه خدماتی می شود؟

آیا شما نیز به دنبال بهره مندی از بهترین و پیشرفته ترین سیستم هوشمند سازی ساختمان هستید؟ آیا می دانید که هوشمند سازی خانه چه خدماتی را شامل می شود؟ دعوت خواهیم کرد که وب سایت و مطالب پیش روی خود را تا آخر همراهی کرده و بتوانید اطلاعات بسیار جالب و مفیدی را به دست آورید.

دنیای پیشرفته و فناوری توانسته است بهترین و شگفت انگیزترین امکانات و خدمات را در اختیار جوامع بشری بگذارد به طوری که اگر تنها چند دهه قبل به شما می گفتند، می توانید با استفاده از یک سیستم هوشمند، وسایل الکتریکی و برخی از کارهای منزلتان را در حین مسافرت کنترل کنید، قطعا باور نمی کردید. امروزه این امکان ممکن است و شما می توانید با هوشمند سازی منزل خود، باشکوه ترین خدمات را برای خود به ارمغان آورید. هوشمند سازی ساختمان به وسیله تعبیه و نصب یک سری از سنسورها صورت می گیرد و شما می توانید به راحتی با کمک تبلت یا گوشی همراه خود، از این سیستم استفاده بی نظیری را داشته باشید؛ اما سوال این است که هوشمندسازی هر ساختمانی شامل چه موارد و خدماتی می باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت، هوشمند سازی شامل آیتم هایی از جمله زیر است:

READ  هوشمند سازی بدون تخریب به چه شکل انجام می شود و چه مزایایی دارد

–         پارکینگ هوشمند

–         موتورخانه هوشمند

–         پرده های برقی

–         روشنایی و نورپردازی

–         کنترل آبیاری فضای سبز

–         کنترل سیستم های گرمایشی و سرمایشی

–         سیستم هوشمند وسایل الکتریکی، صوتی و تصویری

–         سیستم های هوشمند حفاظتی و امنیتی

–         دیمر هوشمند

حال شما نیز می توانید با توجه به نیاز و بودجه در اختیار خود، از بهترین و بی نظیرترین خدمات هوشمند سازی منزل خود استفاده لازم را داشته باشید. همچنین برای اجرای هرگونه اقدامی توصیه می شود که از افراد و شرکت های کاربلد در این زمینه استفاده کنید تا لذت واقعی تکنولوژی را برای خود به ارمغان آورید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد برخی از مهمترین و اصلی ترین انواع خدمات هوشمندسازی های مذکور توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 هوشمند سازی ساختمان

کنترل روشنایی: هوشمند سازی ساختمان

بهترین و کارآمدترین خدمات هوشمند سازی ساختمان را می توانید در هوشمندسازی سیستم روشنایی خود مورد مشاهده قرار دهید به طوری که شما می توانید با مدیریت و کنترل بسیار حرفه ای سیستم روشنایی خود، صرفه جویی فوق العاده را در میزان مصرف برق خود مشاهده کنید. امروزه استفاده از این سیستم بسیار هوشمند در بسیاری از سازمان ها و شرکت ها نیز رایج می باشد و شما می توانید به راحتی و بدون اتلاف وقت و انرژی زیادی، از راه دور چراغ های مورد نظر خود را در ساختمانتان روشن و خاموش کنید و حتی می توانید برنامه ای را برای روشن و خاموش شدن آنها تنظیم کنید.

READ  مقایسه ساختمان های هوشمند ایران با خانه های هوشمند جهان

 هوشمند سازی ساختمان

آبیاری فضای سبز

از دیگر خدمات هوشمند سازی ساختمان، هوشمند سازی آبیاری فضای سبز ساختمان می باشد که شما می توانید به راحتی سیستم آبیاری خود را فعال کرده و به دنبال بقیه کارهایتان بروید و بگذارید این سیستم طبق برنامه ی تنظیمی شما عمل نماید. بهره مندی از این خدمات و تکنولوژی می تواند هزینه های مصرف آب را نیز کاهش دهد.

 هوشمند سازی ساختمان

کنترل وسایل الکتریکی

در بسیاری از مواقع برای شما نیز اتفاق افتاده که از خاموش یا روشن ماندن وسایل الکتریکی منزل خود، مطمئن نیستید و فرصت و زمان کافی برای بازگشت به خانه و چک کردن وسایل مدنظرتان را نیز ندارید در این صورت می توانید از دیگر مهمترین خدمات هوشمند سازی ساختمان بهره مند شده و هوشمندسازی وسایل صوتی، تصویری و الکتریکی منزل خود را در اولویت خود قرار دهید. لازم است بدانید که برخی از وسایل برقی منزل در صورتی که بیش از حد روشن باشند ممکن است حوادث ناگواری را به دنبال داشته باشد. این در حالی است که شما می توانید با نصب سنسورهای مربوط به وسایل الکتریکی خود، به راحتی از محل کار و مسافرت های خود نیز این وسایل را تحت کنترل داشته باشید.

کنترل سیستم های گرمایشی و سرمایشی

از بی نظیرترین و بهترین خدماتی که در سیستم هوشمند سازی ساختمان می توانیم مشاهده کنیم، کنترل سیستم های گرمایشی و سرمایشی می باشد. از مهمترین این سیستم های سرمایشی و گرمایشی می توان به پمپ های آب، کولرها، دیگ آبگرم، چیلر، هواسازها، برج خنک کننده، کویل ها و غیره اشاره کرد. شما می توانید از طریق هوشمند سازی سیستم های مذکور، دمای قسمت های مختلف ساختمان خود را در هر فصلی از سال مورد کنترل قرار دهید. شما می توانید با بهره مندی از این سیستم بسیار پیشرفته صرفه جویی بسیار بی نظیری را نیز در مصرف انرژی داشته باشید. به همین جهت ما نیز توصیه می کنیم که حتما استفاده از این دانش و تکنولوژی را در اولویت های خود قرار دهید تا هزینه های کمتری را از بابت مصرف انرژی پرداخت نمایید.

READ  هوشمند سازی خانه و ویلا فراتر از تخیل

دزدگیر و اعلام حریق

از دیگر مهمترین و پرطرفدارترین خدمات ارائه شده در هوشمند سازی ساختمان، می توان به هوشمند سازی دزدگیر و اعلام حریق ساختمان اشاره کرد که در این حالت، سنسورهای بسیار حرفه ای بر روی درها و پنجره ها نصب می شود که می توانند کوچکترین حرکت و صدا را تشخیص داده و از این طریق فعال شوند. شما می توانید با کمک این فناوری ورود افراد غیرمجاز به منزل خود را شناسایی کرده و در صورت بروز هرگونه اتفاقی صدای آریژ به گوش برسد. اگر قصد دارید تا در روزهای آتی به مسافرت بلند یا کوتاه مدتی بروید می توانید این تکنولوژی را در ساختمان خود راه اندازی کرده و از این طریق با خیال راحت و بدون داشتن نگرانی به مسافرت خود بروید. استفاده از این سیستم هوشمند در ساختمان خود را به هیچ وجه از دست ندهید و آن را هم اکنون در درب ها و پنجره های خود استفاده کنید. شما می توانید برای بهره مندی از بهترین این سیستم های هوشمند، با همکاران ما در شرکت پیش روی خود در تماس باشید.

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *